راهنمای خرید ظرف آب و غذای گربه و لوازم ضروری گربه

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

راهنمای خرید ظرف آب و غذای گربه و لوازم ضروری گربه

گربه خانگی شما به چه لوازم ضروری نیاز دارد

گربه‌ها به برخی لوازم و وسایل نیاز مبرم دارند که از همان بدو خرید گربه باید این لوازم را برای آن‌ها تهیه کنید. توجه داشته باشید که برخی از این لوازم تنها در دوران بچگی گربه کارآمد هستند و در عین حال، برخی لوازم را هم تنها باید برای یک گربه بالغ تهیه کنید.

 

شیشه شیر؛ از لوازم مورد نیاز بچه گربه‌ها

اگر به پت شاپ گربه اینستاگرام یا پت شاپ فروش لوازم گربه حضوری سر زده باشید، متوجه می‌شوید که برای بچه گربه‌ها شیشه شیری در نظر گرفته شده است که با داشتن آن می‌توانید شرایط شیردهی مادر را برای آن‌ها شبیه‌سازی کنید.

شیشه شیر موجود برای بچه گربه‌ها از جهات مختلفی شبیه به شیشه شیر نوزاد است. اما در بخش دهانه، این شیشه‌ها بسیار کوچک‌تر هستند تا سر شیشه شیر بتواند به خوبی در دهان بچه گربه یا همان کیتن قرار بگیرد. شما می‌توانید انواع شیشه شیر را از مراکز خرید پت شاپ گربه مانند انیمال کده خریداری کنید.

جای خواب و تشک؛ لوازمی که در بهترین پت شاپ های آنلاین فروخته می‌شود

شاید باور این موضوع برای شما کمی سخت باشد، اما بیشتر پت شاپ‌های آنلاین جواب خواب و تشک مخصوص گربه را برای فروش ارائه نمی‌کنند. با این حال، شما می‌توانید این لوازم را از بزرگ‌ترین مرکز فروش پت شاپ آنلاین یعنی انیمال کده خریداری کنید.

 

گربه برای خواب مناسب نیاز به جای خواب و تشک مخصوص خود دارد. بسیاری از صاحبان گربه‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند و به یک جای خواب ساده که در آن خبری از تشک نیست، اکتفا می‌کنند. این در حالی است که این نوع جای خواب‌ها می‌توانند کیفیت خواب پت شما را تا حد زیادی کاهش دهند. در نتیجه، نیمه شب‌ها، گربه بیدار می‌شود و شما را هم بیدار می‌کند.

جای خواب و تشک گربه دارای تنوع بالایی هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شرایط نگهداری خود آن‌ها را خریداری کنید. برخی از جای خواب‌ها درست مانند یک تخت خواب واقعی طراحی می‌شوند. در حالی که بعضی از جای خواب‌های دیگر، به شکل پلکانی و درختی هستند که جلوه خاص خود را دارند.

خاک گربه؛ یکی از مهم‌ترین لوازمی که باید تهیه کنید

گربه‌ها برای دستشویی رفتن نیاز به خاک دارند. به این صورت که گربه خاک را کنار می‌زند و بعد از اتمام کار، با خاک فضولات خود را می‌پوشاند. توجه داشته باشید که خاک را می‌توان در دسته لوازم مصرفی قرار داد که بسته به تعداد و شرایط گربه، تقریبا هر ماه باید آن را تعویض کنید.

 

راهنمای خرید ظرف آب و غذای گربه

اگر سری به بهترین پت شاپ های اینترنتی و بهترین پت شاپ های تهران زده باشید، متوجه می‌شوید که گربه‌ها ظرف غذا و آب اختصاصی خود را دارند. این به این دلیل است که این ظرف‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که گربه‌ها، مخصوصا گربه‌های با صورت فلت یا همان صاف که بینی هم‌تراز دهان است، به راحتی بتوانند غذا بخورند و آب بنوشند. این در حالی است که اگر از ظرف معمولی استفاده کنید، این احتمال وجود دارد که صورت گربه خیس شود و آب را به بخش‌های مختلف خانه منتقل کند و با استفاده از راهنمای خرید ظرف آب و غذای گربه می توانید بهترین ظرف را برای گربه خود تهیه کنید. 

باکس و کیف حمل گربه خانگی

یکی دیگر از لوازم ضروری گربه خانگی که در انواع فروشگاه پت شاپ در تهران می‌توانید آن را مشاهده کنید، باکس یا همان کیف حمل گربه است. برای اینکه گربه خود را به جای دیگری ببرید، باید حتما فضای امنی را برای آن ایجاد کنید که باکس و کیف می‌توانند گزینه مناسب باشند.  

لوازم آرایشی و بهداشتی که گربه شما نیاز دارد

گربه‌ها برای تمیز بودن و همین‌طور افزایش طول عمر خود نیاز به لوازم و وسایل مختلفی آرایش و بهداشتی دارند. دهان‌شویه، پرزگیر و رولی، آرام‌بخش گربه، اسپری ضد اسکرچ، قطره پاک کننده چشم و قطره پاک کننده گوش از جمله این لوازم و وسایل هستند.

 

شامپو گربه؛ از مهم‌ترین لوازم برای این پت

شامپو گربه را می‌توان در لیست ضروری‌ترین لوازم بهداشتی این پت قرار داد. شاید با خود تصور کنید که از شامپو‌های معمولی و مناسب برای آدم‌ها می‌توان برای این پت استفاده کرد. اما باید بگوییم که استفاده از شامپوی مخصوص انسان‌ها برای گربه می‌تواند منجر به سوزش شدید چشم، ریزش مو و ایجاد باکتری در گوش شود. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم تنها از شامپوی مخصوص برای گربه خود استفاده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.