سایت مستر تریدر

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

سایت مستر تریدر

معرفی محمد مهدی سامانی‌پور (مسترتریدر) از برترین مدرس‌های تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی و موسس دلفین وست

در گذشته، امر سرمایه گذاری تنها به سرمایه‌های بزرگ و افراد ثروتمند اختصاص داشت. اما در دنیای امروز سرمایه گذاری با هر مبلغی در بازارهای مالی مختلف انجام می‌شود.

در واقع افراد در عصر حاضر، به راحتی می‌توانند از پس‌اندازهای اندک خود نیز سرمایه‌های بزرگ بسازند. اما در این بین یک شکاف بزرگ وجود دارد که سبب می‌شود برخی‌ها بتوانند موفقیت‌های بسیاری را در سرمایه گذاری خود بدست آورند و برخی‌ها موفقیتی کسب نکرده و شکست بخورند.

این شکاف، قطعاً در فقدان دانش مالی کافی ایجاد می‌شود که باید برای برطرف کردن آن دست به کار شد. استاد «محمد مهدی سامانی پور» راهنمای تمام کسانی است که می‌خواهند به‌صورت اصولی به سرمایه گذاری بپردازند. در ادامه به شما خواهیم گفت که سایت مستر تریدر چگونه با استفاده از آموزش تحلیل تکنیکال در دلفین وست می‌تواند شما را به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل کند.

محمد مهدی سامانی‌پور کیست؟
استاد محمد مهدی سامانی‌پور را می‌توان یکی از برجسته‌ترین اساتید حوزه سرمایه گذاری کشورمان در نظر بگیریم که سابقه درخشانی برای فعالیت در بازارهای مالی مختلف دارد و می‌تواند بهترین راهنما برای افرادی باشد که می‌خواهند با ورود به بازار ارز، سهام، طلا، ملک، کریپتو و .... سودهای سرشاری را نصیب خود کنند. او به دانشی مجهز است که با آن می‌تواند در هر بستر مالی، اعم ملی یا بین‌المللی به موفقیت‌های چشمگیری برسد.

محمد مهدی سامانی‌پور، فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرد اما در ابتدا با چالش‌های بسیاری در مسیر سرمایه گذاری ارزی خود روبه‌رو شد و در نهایت برای مدتی از معامله دست‌کشید تا در این زمینه آموزش ببیند. وی پس از مطالعه مقالات پی‌در‌پی و همچنین با پیگیری آموزش‌های اصلی توانست تحلیل تکنیکال اصولی و حقیقی را فرا بگیرد. از آن پس بود که توانست زیان‌های خود را متوقف کرده و به‌صورت مکرر از بازارهای مختلف سود بگیرد.

روند سوددهی سامانی‌پور به حدی قابل توجه بود که اطرافیان وی متوجه افزایش سرمایه‌اش شدند و در مورد موفقیت‌هایش سؤال کردند. محمد مهدی سامانی‌پور با بخشودگی تمام آنچه که می‌دانست را به دیگران نیز یاد می‌داد تا آن‌ها نیز بتوانند زیان‌های خود به سود برسانند.

چرا به محمد مهدی سامانی‌پور لقب «مستر تریدر» داده‌اند؟
پس از این که پیش بینی‌های صحیح و دقیق محمد مهدی سامانی پور مورد توجه همکاران، اطرافیان و شاگردان وی قرار گرفت، در نهایت به وی لقب مستر تریدر یا «Mr.Trader» دادند. خوشبختانه استاد سامانی‌پور توانسته است در طول چندین سال فعالیت خود، با افتخار با عنوان مستر تریدر در بین تحلیل‌گران، معامله‌گران و فعالان حوزه سرمایه گذاری کشور شناخته شده و مورد تحسین و تقدیر قرار بگیرد.

با توجه به اینکه منابع آموزش سرمایه گذاری داخلی برای علاقه‌مندان به‌روز نیستند و نمی‌توان به صورت کامل روی آن‌ها حساب کرد، مستر تریدر در صدد است تا بتواند آخرین اطلاعات و متدهای تحلیلی را به صورت اصولی و عملی فرا گرفته و سپس آن‌ها را به مرحله اجرا درآورد. طبیعی است که وقتی روش‌ها مؤثر واقع شوند، وی دانش خود را به دانشجویانش نیز انتقال خواهد داد. بنابراین هرکجا نام مستر تریدر به گوشتان رسید، با اطمینان می‌توانید روی آگاهی و دانش او حساب نمایید.

چرا مستر تریدر روی آموزش تحلیل تکنیکال تأکید دارد؟
دانش اساسی که مستر تریدر به آن تسلط کامل دارد و بیشتر موفقیت‌های خود را در پی به‌کار گیری صحیح این تحلیل کسب کرده، دانش تحلیل تکنیکال یا «Technical Analysis» است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تحلیل تکنیکال این است که می‌توان آن را در هر محیط مالی اجرا کرد و از آن نتیجه گرفت. هر بازار مالی، استراتژی‌ها و متدهای معاملاتی منحصر به خود را می‌طلبد، اما اگر بخواهیم یک شگرد همه‌جانبه را نام ببریم که چه در بازار طلا و مسکن و چه در بازار ارز و سرمایه یا هر بازار مالی دیگر قابلیت اجرایی داشته باشد و بتواند نتایج مطلوبی را برای تریدرها ایجاد کند، می‌توان همانا دانش تحلیل تکنیکال را نشانه گرفت.

البته خود تحلیل تکنیکال، نکات یادگیری و عملی بسیاری دارد که تنها در صورت پرداختن به آن و طی کردن یک آموزش اصولی می‌توان از آن در مسیر یک سرمایه گذاری صحیح و اثربخش استفاده کرد. مطمئناً بخش عظیمی از افرادی که سودهای بسیاری را از بازارهای مختلف کسب می‌کنند، این دانش را کسب کرده‌اند و از آن بهره می‌برند. در غیر این‌صورت، سایر روش‌های معاملاتی نمی‌توانند سودهای پی‌ در پی و بالایی را نصیب سرمایه‌گذاران و تریدرها کنند. به همین دلیل است که مستر تریدر به صورت کلی بر روی آموزش تحلیل تکنیکال تأکید دارد و آن را به‌صورت کاملاً اصولی به دانشجویان خود یاد می‌دهد.

کاربرد تحلیل تکنیکال دقیقاً چیست؟
اساس کار تحلیل تکنیکال بر روی یک جمله استوار است که عنوان می‌کند: «تاریخ در بازار تکرار می‌شود!!»

شاید تصور کنید که چون شگردهای معاملاتی متفاوتی به کار گرفته می‌شود، پس شیوه نوسانات قیمت در بازارها نیز دستخوش تغییرات دوره‌ای می‌شود؛ اما این تصور درست نیست. در واقع اگر کسی نسبت به تکرار شدن تاریخ در بازارهای مالی بی‌اعتقاد باشد، نمی‌تواند تحلیل تکنیکال را به خوبی یاد گرفته یا از آن استفاده کند. برای درک این موضوع باید باور داشته باشید که روند حرکت نمودارهای مالی به‌صورت دوره‌ای تکرار می‌شود و این چرخه‌ی تکرار برای همیشه ادامه پیدا می‌کند. تحلیل‌گران تکنیکال از روی همین تکرار شدن‌هاست که به پیش‌بینی‌های خود دست می‌یابند.

اگر شما نمودارهای چند سال قبل یک بازار مانند بازار بورس را مرور کنید، می‌بینید که یک نوسان خاص به‌صورت دوره‌ای در آن برای بارهای پی در پی تکرار شده است و این مورد را می‌توان در دیگر بازارها نیز بررسی کرد. بنابراین تحلیل تکنیکال صرفاً از روی نمودارها، اندیکاتورها و الگوها انجام می‌شود. مستر تریدر می‌تواند به شما کمک کند که در کمترین زمان ممکن و با استفاده از ساده‌ترین روش‌ها، نمودارها و الگوهای موردنظر خود را بررسی نمایید و از آن‌ها بهره بگیرید.

چرا مستر تریدر بستری به نام «دلفین وست» را ایجاد کرد؟
قطعاً مستر تریدر برای اینکه بتواند دانش تحلیل تکنیکال و شگردهای تریدینگ را به دانشجویان علاقه‌مند خود انتقال دهد، به یک بستر آنلاین و قابل دسترس نیاز داشت تا بتواند دوره‌های آموزشی خود را در آن آپلود کرده و امکان ثبت‌ نام در آن دوره‌ها را برای افراد فراهم کند. در همین راستا بود که بالاخره مستر تریدر وبسایت «دلفین وست» را راه‌اندازی کرده و با قدرت در آن مشغول به فعالیت شد.

در حال حاضر چندین مقاله‌ی قابل استناد در حوزه‌های مالی مختلف به همراه دوره‌های مقدماتی و پیشرفته بازارهای مالی مختلف در این بستر قرار گرفته‌اند. دلفین وست را می‌توان مقر فعالیت حرفه‌ای مستر تریدر در نظر گرفت که یک منبع غنی برای کاربران ایرانی علاقه‌مند به حوزه سرمایه گذاری به حساب می‌آید. در این بستر دوره‌های آموزشی آنلاین ارائه شده و زمان و شرایط دوره‌های حضوری و وبینارها نیز اعلام می‌شوند.

 

در دلفین وست چه آموزش‌هایی وجود دارد؟
مستر تریدر به کمک همکاران خود که آن‌ها نیز گروهی حرفه‌ای از بهترین تریدرهای ایران هستند، توانسته است برنامه‌ها و دستاوردهای زیر را تا به امروز در دلفین وست برقرار سازد:

دلفین وست اولین کنگره تکنیکالست‌ها را در ایران برگزار کرد که به صورت گسترده به بحث تحلیل اختصاص داشت و اساتید مطرح کشور در آن حضور داشتند.
در دلفین وست بیش از 42 دروه آموزشی تخصصی در مورد روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری برگزار شده است که بالغ بر 2300 دانشجو به صورت موفقیت‌آمیز از آن فارغ شده‌اند و با اقتدار به معامله مشغول هستند.
دلفین همچنین بیش از 1200 جلسه مشاوره خصوصی را برگزار کرده که در طی آن افراد توانسته‌اند به‌صورت موردی به بررسی اشکالات و موارد سرمایه‌ گذاری و تریدینگ خود بپردازند.
با توجه به این فعالیت‌ها می‌توان به راحتی به کیفیت فعالیت‌های مستمر دست‌اندرکاران دلفین وست پی برد. اما دلفین وست هنوز مسیر دور و درازی را در پیش دارد و مستر تریدر در پی رسالت جامع خود برای تدریس اصول سرمایه گذاری به جوانان ایرانی، به صورت دوره‌ای از دوره‌های آموزشی دیگری بهره‌برداری می‌کند که هم‌اینک در دست تولید و تدوین قرار دارند.

چگونه می‌توان به دانشجوی مستر تریدر تبدیل شد؟
تبدیل شدن به دانشجوی مستر تریدر یک امتیاز بزرگ برای ایرانیانی است که می‌خواهند به یک منبع داخلی زبان فارسی برای آموزش سرمایه گذاری در سهام، ارز، طلا، مسکن، ارزهای دیجیتال و .... دسترسی داشته باشند. شاید تصور کنید که برای استفاده از دوره‌ های مستر تریدر باید مراحل زیادی را طی کنید، اما اینگونه نیست. شما تنها با مراجعه به وبسایت دلفین وست می‌توانید لیست مقالات، آموزش‌ها و دوره‌های مستر تریدر را مشاهده کرده و سپس برای دریافت آن‌ها اقدام نمایید.

همچنین می‌توانید از مقالات و دوره‌های رایگان دلفین وست آموزش خود را استارت بزنید و سپس به دوره‌های اختصاصی و حرفه‌ای مستر تریدر بپیوندید که در طی آن به صورت فردی تحت مشاوره و پشتیبانی قرار خواهید گرفت. دانشجویان مستر تریدر حتی از نظر روانی و روحی نیز برای سرمایه گذاری در بازارهای مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نکته حائز اهمیتی برای کاربران ایرانی به حساب می‌آید!

منبع

چگونه محتوای صفحات غیر فعال شده را از سایت ها کپی کنیم؟

معمولا صاحبان سایت ها از جاوا اسکریپت (JavaScript) سفارشی یا سایر ابزارها برای از کار انداختن کلیک راست روی صفحه سایت استفاده می کنند. اما این کار می تواند عملکرد کاربرانی که می خواهند از کلیک راست برای اهداف دیگری مثل جستجو در محتوای انتخاب شده یا قابلیت های دیگر استفاده کنند را هم مختل می کند.

در ادامه ما به بررسی بهترین و موثرترین روش ها برای کپی کردن محتوا از صفحات سایت هایی که کلیک راست در آنها غیرفعال شده می پردازیم. فقط یادتان باشد که از این روش ها برای سرقت محتوا استفاده نکنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.