pivot چیست؟ و چه کاربردی دارد ؟

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

pivot چیست؟ و چه کاربردی دارد ؟

pivot چیست ؟ و آشنایی با آن pivot چیست
آیا شما به دنبال معنی PIVOT هستید؟ در تصویر زیر می توانید تعاریف عمده PIVOT را ببینید. اگر می خواهید، می توانید فایل تصویری را برای چاپ نیز دانلود کنید، یا می توانید آن را با دوستان خود از طریق فیس بوک، توییتر، Pinterest، گوگل و غیره به اشتراک بگذارید. برای دیدن همه معانی PIVOT، لطفا پایین بروید. لیست کامل تعاریف در جدول زیر به ترتیب حروف الفبا نشان داده شده است.

 


pivot چیست ؟همه تعاریف PIVOT 

همانطور که در بالا ذکر شد، تمام مقادیر PIVOT را در جدول زیر مشاهده خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که همه تعاریف در لیست الفبایی فهرست شده اند.شما می توانید بر روی لینک ها در سمت راست کلیک کنید تا اطلاعات دقیق هر تعریف را ببینید، از جمله تعاریف به زبان انگلیسی و زبان محلی خود.

PIVOT در متن ایستاده است

برای آشنایی با با پیووت اول باید بدانیمpivot چیست ؟ در مجموع ، PIVOT مخفف یا کلمه اختصاری است که به زبان ساده تعریف شده است. این صفحه نشان میدهد که چگونه PIVOT در انجمن های پیام رسانی و چت ، علاوه بر نرم افزار شبکه های اجتماعی مانند VK ، Instagram ، Whatsapp و Snapchat استفاده می شود. از جدول بالا ، شما می توانید تمام معانی PIVOT را مشاهده کنید: برخی از اصطلاحات آموزشی هستند ، دیگر اصطلاحات پزشکی و حتی شرایط کامپیوتر هستند. اگر از تعریف دیگری از PIVOT اطلاع دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما آن را در طول به روز رسانی بعدی از پایگاه داده ما عبارتند از. لطفا مطلع شوید که برخی از کلمات اختصاری ما و تعاریف آنها توسط بازدید کنندگان ما ایجاد شده است. بنابراین ، پیشنهاد شما از کلمات اختصاری جدید بسیار خوش آمدید! به عنوان یک بازگشت ، ما مخفف PIVOT را به اسپانیایی ، فرانسوی ، چینی ، پرتغالی ، روسی و غیره ترجمه کرده ایم. شما بیشتر می توانید به پایین بروید و روی منوی زبان کلیک کنید تا معانی PIVOT را در سایر زبان های ۴۲ بیابید.

پیوت در تحلیل تکنیکال

پیوت ها (pivot) نقاطی هستند که در آن ها نمودار قیمت تغییر جهت می دهد. پیوت ها که به آن ها نقاط بازگشت هم گفته می شود زمانی شکل می گیرند که نیروی عرضه و تقاضا، یکی بر دیگری غلبه کند!

 

انواع پیوت ها

زمانی که شما به یک نمودار قیمت نگاه کنید؛ تعداد بی‌شماری پیوت مشاهده خواهید نمود که هر کدام در یکی از دسته‌بندی‌های زیر قرار می گیرند:

۱- پیوت قیمتی

۲- پیوت محاسباتی

۳- پیوت ماژور

۴- پیوت مینور

پیوت ماژور چیست؟

حتی کسانی که خیلی با تحلیل تکنیکال آشنایی ندارند با مشاهده نمودار قیمت، کف و سقف هایی که باعث حرکات قیمتی قوی هستند قابل مشاهده هستند.

پیوت های ماژور نقاطی هستند که در انتهای روندها تشکیل می شوند و تغییر جهت های اصلی را در نمودارها نشان می دهند. تحلیل گران تکنیکالی نیز از این نقاط برای تحلیل های خود استفاده می کنند و ابزارهای تکنیکالی بر اساس پیوت های ماژور رسم می شوند.
بنابراین برگشت های بزرگ بر روی نمودارها در این نقاط ماژور اتفاق می افتند و روندهای نزولی به صعودی و یا روندهای صعودی به نزولی تبدیل می شوند و از این رو برای تحلیلگران تکنیکالی بازار حائز اهمیت است و بر اساس آنها خطوط روند، کانال ها و یا الگوها را رسم می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.