آشنایی با قیمت ظرف دستشویی سگ

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

آشنایی با قیمت ظرف دستشویی سگ


 

قیمت ظرف دستشویی سگ

قیمت ظرف دستشویی سگ

 

سگ‌ها از دیرباز نگهبان خانه و مزرعه و گله بوده‌اند و هنگام شکار انسان را همراهی می‌کرده‌اند. این حیوان باهوش و فوق‌العاده در عملیات پلیسی هم به نیروهای امنیتی بسیار کمک می‌کند. حال این سؤال پیش می‌آید که هر کسی صلاحیت نگهداری از این حیوان دوست‌داشتنی را دارد یا خیر. متأسفانه بسیاری از ما همسایگان و آشنایانی را می‌شناسیم که به‌دلایل مختلف سگ می‌خرند، اما بعد از مدتی یا از رسیدگی‌های مداوم به آن خسته می‌شوند یا از آن مهم‌تر از نظر مالی به مشکل برمی‌خورند. در این مقاله می‌خواهیم درباره هزینه نگهداری سگ صحبت کنیم. اگر قصد نگهداری از سگ را دارید، اول این مطلب را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید.

 

تمام هزینه‌های سگ، از خرید تا نگهداری

قبل از شروع مطالعه، این نکته را به یاد داشته باشید که با توجه به شرایط اقتصادی ایران، نرخ ثابت و دقیقی برای هیچ‌یک از ملزومات سگ وجود ندارد و تمام قیمت‌ها در این مطلب برآوردی نزدیک از قیمت‌های روز بازار هستند و دیدی کلی به شما می‌دهند. سعی کرده‌ایم کمترین و بیشترین قیمت‌های موردانتظار را برایتان پیدا کنیم. تمام این قیمت‌ها برای آبان ۱۴۰۰ هستند.

۱. هزینه خرید سگ

با فرض اینکه قرار نیست کسی توله‌ای را به شما هدیه بدهد، اول باید هزینه خرید یک توله را بدانید. سگ‌ها نژادهای مختلفی دارند و بنابراین قیمتشان با هم متفاوت است. قیمت برخی از نژادهای سگ را ببینید:

  • توله هاسکی: حدود ۳میلیون تومان؛
  • ژرمن شپرد: از ۴میلیون تا بیش از ۶میلیون تومان؛
  • مالتیز عروسکی: حدود ۲۵میلیون تومان؛
  • پودل: حدود ۳۰میلیون تومان؛
  • پامرانین: حدود ۳۵میلیون تومان.

در میان نژادهای مختلف سگ، هرچه نژادها کمیاب‌تر و خاص‌تر باشند، به‌ویژه اگر شناسنامه هم داشته باشند، ممکن است قیمت‌ها بالاتر هم بروند. سگ‌های نژاد بزرگ و برخی نژادهای کمیاب مانند ماستیف تبتی فوق‌العاده گران‌قیمت‌اند.

قیمت ظرف دستشویی سگ:

هزینه لوازم بهداشتی سگ

کی از موارد هزینه نگهداری سگ لوازم بهداشتی اوست که شامل خرده‌ریزهای بسیار زیادی است. بعضی از مهم‌ترین این لوازم عبارت‌اند از:

  • ناخن‌گیر از ۶۰ تا ۱۶۲هزار تومان؛
  • شامپو از ۳۰ تا ۲۵۰هزار تومان؛
  • توالت مخصوص سگ از ۱۳۶ تا ۴۴۰هزار تومان؛
  • شانه گره‌بازکن از ۵۰ تا ۱۸۰هزار تومان؛
  • جوراب چهارفصل از ۲۵ تا ۵۰هزار تومان و ممکن است بیشتر هم باشد)؛
  • قطره شست‌وشوی چشم از ۷۵هزار تومان؛
  • قطره اطراف چشم و لکه‌بر از ۱۸ تا ۸۰هزار تومان.

هزینه قلاده سگ

قلاده وسیله‌ای کاربردی است که برای بیرون‌بردن و نگه‌داشتنش استفاده می‌شود. بهتر است سگ را هرگز بدون قلاده بیرون نبرید. سگ ممکن است به حیوانات دیگر یا به افراد واکنش نشان بدهد و تحریک شود. قلاده سه نوع مختلف دارد که عبارت‌اند از:

  1. قلاده گردنی از ۲۲ تا ۴۰۰هزار تومان؛
  2. قلاده کتفی از ۹۵ تا ۴۱۹هزار تومان؛
  3. قلاده کمری از ۴۵ تا حدود ۳میلیون تومان.

بعضی قلاده‌ها ضدکک‌اند، با این حال قیمتشان در همین بازه‌هایی است که گفتیم

برآورد کمترین و بیشترین هزینه نگهداری سگ

با فرض اینکه توله‌ای ۳میلیونی بگیرید و ارزان‌ترین لوازم را انتخاب کنید، بدون احتساب هزینه‌های پزشکی، در همان ابتدای کار ۵میلیون تومان نیاز دارید. حالا با فرض اینکه یک توله پامرانین ۳۵میلیون‌تومانی بگیرید و گران‌ترین لوازم درج‌شده در جدول را بخرید، بدون احتساب هزینه‌های پزشکی، در همان ابتدای کار تقریبا ۶۰میلیون تومان نیاز دارید.

به یاد داشته باشید این برآورد فقط برای ابتدای کار است و فقط اولین بسته غذا و شامپو را حساب کرده‌ایم و هزینه‌های پزشکی‌اش را محاسبه نکرده‌ایم. به این هم فکر کنید که هرازگاهی باید لوازم بهداشتی و ظرف غذا و اسباب‌بازی‌هایش را عوض کنید. بنابراین اینها را هم باید به مجموع هزینه نگهداری سگ اضافه کنید.

 

 

قیمت ظرف دستشویی سگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.