بهترین دوره ارز دیجیتال توسط دلفین وست

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

بهترین دوره ارز دیجیتال توسط دلفین وست


یکی از بحث های داغ این روزها ارزهای دیجیتال است که با توجه به بازدهی حیرت انگیزی که از آنها شاهد بودیم همه را راغب به سرمایه گذاری در آنها کرده است. اما آیا می شود بدون هیچ گونه پیش زمینه ای در این بازارها به فعالیت پرداخت؟

در پاسخ باید گفت قطعا خیر. در صورتی که به دنبال مرکزی برای آموزش ارز دیجیتال هستید می توانید از خدمات .بسایت دلفین وست در زمینه ی ارزهای دیجیتال بهره مند شوید. در ادامه به شرح مختصری بر ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت و به لازمه های ترید برای آنها می پردازیم، با ما همراه باشید.

حضور در بازار ارزهای دیجیتال هم مانند سایر بازارهای مالی نیازمند آموزش بوده و در صورتی که بدون هیچ آموزشی به آنها وارد شوید نه تنها سودی برای شما نخواهند داشت بلکه سرتاسر فقط ضرر خواهند بود و بس و گاها ممکن است کل سرمایه تان را نیز از دست بدهید. آموزشگاه های بسیاری هستند که آموزش ارز دیجیتال از پایه را در تقویم آموزشی خود داشته و از صفر تا صد آن را آموزش می دهند. پس در صورتی که قصد دارید تا در این بازار قدم بگذارید بهتر است ابتدا یکی از این آموزشگاه ها را پیدا نموده و پس از مسلط شدن به مباحث شروع کنید.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال در بهترین دوره ارز دیجیتال
برای این که قادر باشید تا برای خرید و فروش کریپتوکارنسی ها یا همان ارزهای دیجیتال اقدام کنید لازم است تا در گام اول از یک صرافی دیجیتال بهره ببرید. به کمک صرافی های مجاز و معتبر قادر هستید تا خرید و فروش های خود را در زمینه ی ارزهای دیجیتال به صورت رسمی و قانونی به انجام رسانده و حتی به راحتی پول خود را دریافت و یا پرداخت کنید. عموما این صرافی ها کار خود را به صورت آنلاین و مجازی به انجام می رسانند و این کار را یا با بهره گیری از سایت و یا برنامه های کاربردی که روی گوشی های هوشمند نصب میشوند صورت می دهند که البته عموما صرافی ها هر دوی این روش ها را ارائه می دهند. در پلتفرم این صرافی ها که به آنها Exchange هم گفته می شود افراد می توانند برای خرید و یا فروش ارزهای دیجیتالی که در اختیار دارند اقدام نموده و یا آنها را به واحد پول مورد نیاز خود تبدیل کرده و دریافت کنند. حتی برای خرید ارزهای دیجیتال مورد نظرشان می توانند پولی را که بر حسب واحد ملی پول خودشان است برای صرافی واریز کرده و به وسیله ی آن ارز دیجیتال خریداری کنند.

کلیه ی مراحل این کار عموما به صورت مجازی انجام شده و لازم نیست تا فرد به دفتر آن صرافی به صورت حضوری مراجعه کند. صرافی ها هم می توانند واسطه ای برای خرید و فروش باشند و هم می توانند منبع خرید و یا فروش باشند. در صورتی که تمایل دارید به آموزش ارز دیجیتال بپردازید میتوانید در بهترین دوره ارز دیجیتال در دلفین وست شرکت کنید تا بتوانید با یادگیری و مسلط شدن بر آنها برای کسب سودهای بزرگ قدم بردارید.

آموزش ارز دیجیتال در دلفین وست و جفت ارزها
در بازار کریپتوکارنسی یا ارزهای دیجیتال عموما معامله بر روی دو ارز صورت می گیرد. یعنی شما ارز ایکس را به ارز ایگرگ تبدیل می کنید. لذا برای نمایش این کار از جفت ارزها بهره می گیرند. برای نشان دادن این جفت ارزها از نماد اختصاری آنها به همراه یک اسلش در وسط کمک می گیرند. برای مثال جفت ارز دیجیتال بیت کوین به ریپل را با علامت BTC/XRP نشان می دهند که در آن BTC نماد بیتکوین و XRP نماد ریپل است. وقتی به شکل جفت ارزها به معامله می پردازید می توانید خیلی راحت از مفاهیمی که در تحلیل تکنیکال فرا گرفته اید استفاده کنید. مثلا اگر قصد ترید کردن به وسیله ی بیت کوین را دارید می توانید نمودار تکنیکال آن را در مقایسه با ارز دیجیتال دیگری که در نظر دارید مورد بررسی قرار داده و با توجه به الگوهایی که مشاهده می کنید برای معامله ی سل و یا بای گرفتن اقدام کنید.

وبسایت دلفین وست به آموزش ارز دیجیتال از پایه پرداخته و قدم به قدم شما را برای تبدیل شدن به معامله گری موفق ماده می سازد. در این میان پشتکار و تمرین را هم فراموش نکنید که در صورتی که هر یک از این دو وجود نداشته باشند کلیه ی آموزش هایی که دیده اید کاملا بی فایده خواهند بود. چرا که تریدری لاوه بر آموز تجربه و تمرین و ممارست نیز هست.

معامله ی و ترید ارزهای دیجیتال چگونه انجام می شود؟
به طور کلی وقتی صحبت از معامله یا در اصطلاح حرفه ای ها ترید ارزهای دیجیتال پیش می آید منظورمان این است که به وسیله ی روش هایی که در اختیار داریم حال می خواهد استفاده از تحلیل تکنیکال باشد یا استفاده از فرصت های نوسانی که برای جفت ارز مورد به وجود می آید، بهره گیری از خبرهای مختلف و اتفاق های مختلفی که می توانند روی ارزها تاثیر گذار باشند و سایر مواردی از این دست برای یک استراتژی معاملاتی برای خود اقدام نموده و سپس به کمک آن بتوانیم معامله انجام داده و سود کنیم.

این را در نظر داشته باشید که منظور از سود کردن این است که برآیند همه ی خریدهای شما سود ده باشند، اگرنه بهرحال معامله های ضررده برای همه حتی حرفه ای ها هم وجود دارند ولی اصل کار همین برآیند کلی است که می بایست در نهایت مثبت باشد. برای معامله ی ارزهای دیجیتال می توانید از هر روشی که بلد هستید استفاده کنید برای مثال تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، پرایس اکشن و هر روشی که به آن تسلط داشته و می توانید به کمک آن سود کسب کنید. قطعا هم می بایست پیش از انجام هر معامله ای ابتدا آموزش ببیند و سپس برای ترید اقدام کنید. حتی عموما در کلاس ها از شما خواسته میشود یک حساب دمو و یا نمایشی باز کنید و در آن نسبت به تمرین کردن آنچه آموزش دیده اید اقدام کنید تا بتوانید خود را ارزیابی کنید و ببینید چگونه پیش می روید.

در صورتی که مایل به آموزش ارز دیجیتال هستید میتوانید به دوره ارز دیجیتال دلفین وست که به همین منظور راه اندازی شده اند مراجعه کرده و از خدمات آموزشی آنها بهره مند گردید.

 

آشنایی با انواع خرید و فروش در آموزش ارز دیجیتال
برای این که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت کنید ابتدا می بایست با انواع خرید و فروش های موجود برای آن آشنا شوید. به طور کلی انواع ترید در فضای ارزهای دیجیتال را در آموزش ارز دیجیتال  به چهار دسته ی اصلی تقسیم می شوند که این ۴ دسته به شرح زیر هستند:

خرید و فروش از نوع فوری که به آن اسکالپینگ (Scalping) هم گفته می شود. در این روش هدف کسب سود در اندک زمانی است و حتی سودهای بسیار کم هم مورد قبول تریدر است. مدت زمانی که ترید ما در این روش می تواند به طول بیانجامد از چند دقیقه تا چند ساعت قابل تغییر است. استفاده از حدضررهای خیلی سفت و سخت در این معاملات بسیار مهم است.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت روزانه که با نام دی تریدینگ (Day Trading) هم شناخته می شود. در این روش، ترید کردن عموما به اندازه ی یک روز به طول می انجامد و در مقایسه با اسکالپینگ سود آن بالاتر است.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از نوع نوسانگیری که به نام سوینگ (Swing Trading) هم معروف است. در این روش شما با شناسایی سقف و کف های یک جفت ارز در محل مناسب و بسته به ترند جاری اقدام به پوزیشن بای و یا سل گرفتن می کنید و به وسیله ی آن سود کسب می کنید.

خرید و فروش به کمک موقعیت گیری که به نام پوزیشن تریدینگ (Position Trading) هم شناخته می شود. این روش را به نوعی می توان یک سرمایه گذاری به شمار آورد که زمان آن به نسبت طولانی است. بسته به استراتژی فرد این ترید می تواند ماه ها و یا حتی سال ها به طول بیانجامد. معمولا هدف از انجام این نوع ترید کسب سودهایی بسیار زیاد اما در مدت زمان طولانی است.

در صورتی که علاقه دارید تا در بازار ارزهای دیجیتال به هریک از این انواع فعالیت ها از اسکالپری گرفته تا نوسانگیری و غیره بپردازید و متمایل به آموزش ارز دیجیتال هستید می توانید از خدمات آموزشی وبسایت دلفین وست در این زمینه بهره مند شوید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.