تشویقی گربه

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

تشویقی گربه

تشویقی در گربه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و همانگونه که مقداری از نیاز غذایی گربه را تامین می کند،برای آموزش و یادگیری در گربه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. در ضمن تشویقی های مخصوص و تخصصی میتواند به بهداشت و سلامت گربه شما کمک کرده و ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن حیوان را به خوبی تامین نمایند .

انواع تشویقی گربه
تشویقی (cat treats) یا اسنک گربه غذای مخصوص گربه است که بو و طعم و مزه خیلی خوبی برای گربه دارد و گربه عاشق این نوع از غذاها می باشد و به خاطر همین خاصیت برای آموزش و تربیت گربه ها و پاسخ مثبت به فرمانبرداری آنها به حیوان داده می شود.

تشویقی گربه ،به شکل غذای تشویقی گربه مانند انواع مختلفی از کنسروها ، غذاهای انرژی زا و غذاهای طعم دار درپت شاپ ها موجود است.

تشویقی های جویدنی به شکل و اندازه های مختلف مانند تشویقی های شکلدار، تکه ای ، مدادی ، میوه ای با طعم های مختلف مانند گوشت ، گوشت مرغ و ماهی به همراه ویتامینها و روغن حاوی امگا ۳ در بازار موجود بوده و فروشگاه اینترنتی کت داگ بهترین آنها را یکجا برای شما فراهم نموده است.

تشویقی گربه یک غذای اصلی محسوب نمیشود و به عنوان یک میان وعده با اهداف گوناگون به گربه داده می شود.
چرا و به چه اهدافی به گربه خود تشویقی میدهیم؟
کاهش استرس گربه
ایجاد حس خوب و شادی در گربه
بعد از انجام یک کار خوب توسط گربه
در هنگام آموزش و تربیت گربه
بالا بردن بهداشت دهان و دندان در گربه
تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه
تقویت رابطه دوستانه بین شما و گربه
برای انتخاب و خرید یک تشویقی مناسب برای گربه خود باید به مواردی مانند سن،وزن و هدف از دادن تشویقی را برای خود بررسی کنید. و بهترین فرد برای مشاوره به شما دامپزشک و کارشناس فروش فروشگاه اینترنتی کت داگ آنلاین می باشد.

چون نوع تشویقی برای یک گربه چاق با یک گربه لاغر متفاوت است . تشویقی یک گربه که دچار کمبود ویتامین و یا سوء تغذیه است با یک گربه که خوب تغذیه میشود، تشویقی گربه فرق میکند و چندین موارد مشابه موارد گفته شده که باید حتما در نظر گرفته شود.گربه شما به خاطر اینکه همیشه از تشویقی لذت میبرد دوست دارد که همیشه از آن بخورد ولی این بهترین زمان برای اجرای دستورات شما توسط حیوان شماست تا به تشویقی برسد. و در ضمن باید مواظب وزن گربه خود هم باشید و زیاد از تشویقی گربه استفاده نکنید .  بهترین برند تشویقی گربه را می توانید از سایت فروشگاه لوازم حیوانات خانگی تهیه کنید.نباید بیش از ۱۰ درصد نیاز بدن گربه از راه دادن تشویقی تامین شود.
بهترین زمان استفاده از تشویقی
بهترین زمان برای دادن تشویقی به گربه زمانی است که حیوان به طور کامل سیر نباشد و بیشترین بازدهی از مصرف تشویقی در بین وعده های اصلی غذایی است

تشویقی گربه باید ویتامینها و مواد مورد نیاز گربه شما را تامین کند.در حالی که با مزه خوب و فوق العاده خود به کنترل رفتار گربه شما هم تاثیر بگذارد. و گربه را به کارهایی که در حالت عادی حاضر به انجام دادن آن نیست وادار کند. و در کنترل رفتار های ناپسند و افزایش فعالیتهای مفید حیوان اثر بخش باشد. منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.