غذای خشک سگ ارزان

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

غذای خشک سگ ارزان

قطعا ، تغذیه یکی از مهم ترین عوامل در سلامت و طول عمر انسان و حیوانات است . سگ ها نیز از این قائده مستثنی نیستند و باید به دنبال بهترین و سالم ترین نوع غذا برای سگ خود باشیم. به گفته بسیاری از دامپزشکان ، غذای خشک سگ ، یکی از بهترین راه های تغذیه این حیوان است.

شرکت های بسیار زیادی ، اقدام به تولید غذای خشک سگ ارزان می کنند. از برند های گرانقیمت خارجی ، تا محصولات مختلف داخلی . شاید شما جزء دسته افرادی هستید که با افزایش شدید قیمت دلار و به دنبال آن غذای خشک سگ خارجی ، به فکر جایگزینی آن با یک محصول با کیفیت ایرانی  افتاده باشید. شاید هم اصلا سگی برای خود ندارید اما حامی حقوق حیوانات هستید و برای کمک به سگ های خیابانی، ترجیح می دهید همیشه یک بسته غذای خشک ارزان در صندوق ماشین خود در زمان مواجهه با این حیوانات داشته باشید.

 به هر حال با توجه به تعدد محصولات و همچنین تفاوت کیفیت ها ، ما در این پست به معرفی چند مدل از بهترین غذا های خشک سگ تولید ایران که قیمت حدودا 100 هزار تومانی دارند پرداخته ایم. دقت داشته باشید که محصولات با توجه به سن و نژاد سگ ، متفاوت هستند و برای هر کدام غذای خشک مخصوصی تولید می شود. این مورد در مشخصات تمام محصولات ذکر شده.

در انتهای این راهنمای خرید نیز توضیحاتی درباره غذای خشک سگ و تغذیه آن ها داده ایم. با چک پلاس همراه باشید.
فهرست
غذای خشک سگ مفید مدل Mini Dog Puppy وزن 2 کیلوگرم
غذای خشک سگ پروبیوتیک نوتری پت مدل Premium 29 Percent مقدار 2 کیلوگرم
غذای خشک سگ مفید مدل ADULT وزن 2 کیلوگرم
غذای خشک سگ سلبن مدل 1002 Small Adult وزن 2 کیلوگرم
غذای خشک سگ مفید مدل GAURD DOG FOOD ADULT وزن 5 کیلوگرم
غذای خشک سگ یا غذای خانگی؟
غذای خشک ایرانی یا خارجی ؟
حجم مورد نیاز برای هر وعده چقدر است؟
غذا هایی که هرگز نباید به سگ ها بدهید
شما چه نوع غذایی به سگتان می دهید؟
 
غذای خشک سگ مفید مدل Mini Dog Puppy وزن 2 کیلوگرم
معرفی کلی
مشخصات
نظرات
محصولات مرتبط

مناسب برای 
سگ های نژاد کوچک
وزن
2 کیلوگرم
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
 
 تغذیه سگ های نژاد کوچک با جیره بالانس شده با عناصر باکیفیت بالا و تازه یک استاندارد طلایی است،غذای خشک(MOFEED)غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی ، به گونه ای فرموله شده است که نیاز های تغذیه سگ های کوچک را در تمام مراحل زندگی تامین کرده و با هضم آسان و محافظت از دستگاه گوارش یک رژیم غذایی سالم و کامل را فراهم نماید . این محصول تشکیل شده از محصولات کشتارگاهی طیور ، پودر ماهی، سیب زمینی (مخصوص حیوانات حساس) ، طعم دهنده های طبیعی، ، روغن گیاهی ، سبوس برنج ، کلرید پتاسیم ، کربنات کلسیم ، نمک ، مخمر هیدرولیز شده ، لیزین ، کولین کلرید ، متیونین ، کلسیم فسفات ، ویتامین ها : ویتامین E ، ویتامین C ، بیوتین ، ویتامین A استات ، ویتامین B6 ، نیاسین ، اسید فولیک ، ویتامین B1 ، ویتامین B12، ریبوفلاوین ، ویتامین D3، مواد معدنی روی ، آهن ، منگنز، سولفات مس ، کلسیم یدید ، سلنیوم ، منیزیم، سبزیجات معطر و فاقد مواد افزودنی غیر مجاز می باشد.
مزایا

قیمت مناسب
غذای مقوی و کامل برای سگ های در حال رشد
معایب 

اسلایس ها برای سگ های بسیار کوچک کمی بزرگ است
مشاهده در دیجی کالا
 
غذای خشک سگ پروبیوتیک نوتری پت مدل Premium 29 Percent مقدار 2 کیلوگرم
معرفی کلی
مشخصات
نظرات
محصولات مرتبط

مناسب برای 
2.5 ماهگی تا بلوغ
وزن
2 کیلوگرم
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
غذای خشک سگ نوتری پت (پروبیوتیک) مدل Premium 29 Percent با وزن 2 کیلوگرم و مناسب برای رشد توله‌ها از 2.5 ماهگی تا بلوغ و همچنین سگ‌های فعال و با فعالیت زیاد است. میزان پروتئین این محصول 29 درصد و مواد تشکیل دهنده آن گوشت مرغ تازه ، ذرت ، پودر گوشت مرغ ، پودر گوشت قرمز ، گندم ، گلوتن ، ماکارونی ، پودر استخوان ، پودر کامل تخم مرغ ، فیبر ، چربی ، ویتامین ها ، املاح معدنی و عناصر کمیاب می باشد. محبوبیت و فروش بالای این محصول در کنار قیمت مناسب ، ما را بر آن داشت تا آن را در لیست خود قرار دهیم.
مزایا

قیمت مناسب
یکی از پرفروش ترین های غذای خشک سگ

غذای خشک سگ مفید مدل ADULT وزن 2 کیلوگرم
معرفی کلی
مشخصات
نظرات
محصولات مرتبط

مناسب برای 
سگ های نژاد کوچک
وزن
2 کیلوگرم
گارانتی 
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
این غذای خشک شرکت مفید نیز مختص سگ های نژاد کوچک مثل پامرانین است تا به تامین مواد لازم آنها کمک کند. غذای خشک(MOFEED)غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی ، به گونه ای فرموله شده است که نیاز های تغذیه سگ های کوچک را در تمام مراحل زندگی تامین کرده و با هضم آسان و محافظت از دستگاه گوارش یک رژیم غذایی سالم و کامل را فراهم میکند .
مزایا

قیمت مناسب 
اکثر سگ ها با اشتیاق می خورند
معایب

با توجه به قیمت ندارد
مشاهده در دیجی کالا
 
غذای خشک سگ سلبن مدل 1002 Small Adult وزن 2 کیلوگرم
معرفی کلی
مشخصات
نظرات
محصولات مرتبط

مناسب برای
سگ های نژاد کوچک
وزن 
2 کیلوگرم
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
این غذای خشک ، مثل مدل قبلی برای سگ های بالغ نژاد کوچک مناسب است. در این فرمول علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی لازم از گلوکزامین و ال کارنتین استفاده شده که بهترین انتخاب برای سگ بالغ شما می باشد و وضعیت بدنی و وزنی حیوان را در جایگاهی سالم با تغذیه مناسب نگه می دارد. در این فرمول از حبوبات نیز استفاده شده که باعث هضم آرام غذا میشود. سگ های بالغ ، طعم و سایز کوچک غذای خشک را دوست خواهند داشت و شما هم ازاین غذا رضایتمند خواهید بود.
مزایا

سایز کوچک که باعث راحتی حیوان در خوردن میشود
مقوی و کامل
معایب

قیمت
مشاهده درپت شاپ آنلاین
 
غذای خشک سگ مفید مدل GAURD DOG FOOD ADULT وزن 5 کیلوگرم
معرفی کلی
مشخصات
نظرات
محصولات مرتبط

مناسب برای
سگ های نگهبان
وزن
5 کیلوگرم
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
 غذای خشک مفید GAURD DOG ، مناسب سگ های نگهبان و بالغ نظیر ژرمن شپرد ،دوبرمن، روتوایلر و … می باشد. این غذای خشک سگ ایرانی از فرآورده های طیور،ماهی،آرد غلات،برنج و سبزیجات معطر تولید شده که تضمین کننده سلامت حیوان خواهد بود. این محصول یک خوراک کامل بوده و می تواند تمامی نیازهای حیوان را تامین کند ، همچنین استفاده از Guard Food به درمان و رفع برخی از مشکلات استخوانی نظیر پوکی استخوان ، راشیتیسم یا نرمی استخوان کمک کرده و از پوسیدگی و آسیب های مفصلی جلوگیری میکند . Guard Food سرشار از مواد غضروف ساز و سولفات کندروئتین است. از این رو برای ترمیم و شکستگی استخوان مفید است.توجه داشته باشید که این محصول بر خلاف سایر محصولات این راهنمای خرید ، 5 کیلویی است و تفاوت قیمت آن به همین خاطر می باشد.
مزایا

قیمت به صرفه
معطر
کیفیت مناسب
معایب

با توجه به قیمت ندارد
مشاهده در دیجی کالا
 
غذای خشک سگ یا غذای خانگی؟
در صورتی مجاز به دادن غذای خانگی هستید که برنامه آن توسط دامپزشک و پس از بررسی سگ از نظر نژاد،وزن ،میزان فعالیت،سن و چند فاکتور دیگر نوشته و مواد آن مشخص شود. به دلیل این که خیلی افرادی اطلاعی درباره نیاز های تغذیه ای سگ خود ندارند ، توصیه میشود از غذای خشک سگ متناسب با نژاد و سن سگ که از نظر نیاز های غذایی و درمانی بالانس شده استفاده شود. 
غذای خشک ایرانی یا خارجی ؟
در حال حاضر تنوع بسیار بالایی از غذای خشک سگ در بازار وجود دارد. از برند های داخلی و خارجی. شاید یکی از اصلی ترین تفاوت ها در قیمت این محصولات باشد که گاهی در مدل های خارجی 10 برابر گران تر از ایرانی ها هستند. البته توجه داشته باشید که همیشه قیمت بالا،دلیل بر کیفیت بالا نیست. اگر از غذای خشکی که در حال حاضر استفاده می کنید و از نتیجه آن برای سگ راضی هستید ،پس به مصرف همین محصول ادامه دهید. اما اگر به دلایلی نظیر قیمت یا تغییر ذائقه سگ،به دنبال محصول جدید هستید به سراغ محصولات با کیفیت و محبوب در بازار بروید. برند های ایرانی معرفی شده در همین راهنمای خرید، از بهترین و پرفروش ترین غذا های خشک سگ تولید ایران است که می توانید تهیه کنید.

حجم مورد نیاز برای هر وعده چقدر است؟
نمی توان به این سوال جواب دقیقی داد زیرا عوامل مختلفی نظیر کیفیت و مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ ، سن و نژاد و وزن سگ،همه و همه فاکتور هایی هستند که در حجم غذای مورد نیاز یک وعده تاثیر دارند. البته به طور معمول پشت بسته بندی غذای خشک سگ ، میزان مصرف روزانه بر اساس وزن و فعالیت روزانه نوشته شده که می توانید از همان میزان استفاده کنید و به مرور میزان دقیق مورد نیاز سگ خود را به دست آورید. همچنین توصیه می کنیم وعده غذایی را در توله های کوچک به سه بار در روز و برای سگ های بالغ در دو وعده تقسیم کنید.
غذا هایی که هرگز نباید به سگ ها بدهید
وقتی صحبت از حیوان خانگی می شود ، باید توجه داشت تمام چیز هایی که خوردنشان برای ما لذت بخش است ،برای حیوانات مناسب نیست و ممکن است سلامتشان را به خطر بندازید. ما  لیستی از رایج ترین مواد غذایی که باید از دسترس سگ خانگیتان دور نگه دارید برای شما آورده ایم :

شکلات

گر چه سگ ها بوی شکلات را دوست دارند ، اما برای آن ها سمی است و هرگز نباید به آن ها خورانده شود.

پیاز و سیر

پیاز برای سگ ها بسیار سمی است. آنها باعث آسیب اکسیداتیو به گلبول های قرمز خون و پارگی آنها و در نهایت منجر به کم خونی می شود.

مرکبات

اسید سیتریک موجود در میوه هایی مانند گریپ فروت ، لیمو ، آهک و پرتقال می تواند باعث اسهال ، استفراغ و در شرایط حاد تر باعث افسردگی سیستم عصبی مرکزی شود. 

شیر و لاکتوز

برخی از سگها ممکن است به لاکتوز حساسیت داشته باشند و در نتیجه باعث ناراحتی های معده مانند استفراغ یا اسهال شوند. اگر سگ شما به شدت نسبت به محصولات شیر واکنش نشان می دهد ، بهتر است از مصرف آنها خودداری کنید.

خمیر خام

اگر چه مصرف کم نان ممنوع نیست، اما در مورد خمیر خام قطعاً جواب منفی است. افزایش مخمر ، می تواند باعث ایجاد گاز در سیستم هضم سگ شود ، که دردناک بوده و ممکن است به طور بالقوه شکم آن را پاره کند یا باعث گشاد شدن معده و وولوس شود.

غذا های چرب

اگر بدنبال حفظ وزن مناسب برای سگ خود هستید ، باید از دادن غذاهای شیرین و چرب خودداری کنید. همچنین ، غذاهای چرب می توانند منجر به بیماری هایی مانند پانکراتیت شوند. 

غذا های شور

نمک یک جزء اساسی در رژیم غذایی سگ شما است که به عملکرد عضلات و اعصاب کمک می کند. با این حال ، برخی از سگهایی که مبتلا به بیماری مزمن مانند مشکلات کلیوی ، قلبی یا کبدی هستند ممکن است نیاز به حذف نمک از رژیم آن ها بشاد. همیشه مهم است که از دامپزشک در مورد رژیم غذایی حیوان خانگی خود مشاوره بگیرید.منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.