پوچ سگ

جدیدترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش

پوچ سگ

برخی از افراد کنجکاو هستند بدانند که غذای پوچ سگ  چیست در این باره باید بگوییم که غذای سگ تجاری و غذای آماده سگ به دو دسته تقسیم می شوند که شامل غذای خشک سگ و غذای تر می شود. حال اگر بخواهیم بیشتر در این باره صحبت کنیم، باید بگوییم که به غذا هایی که در دسته تر قرار می گیرند و شامل سوپ سگ، غذای تر یا کنسرو سگ می شوند، به آن ها پوچ نیز گفته می شود. در مورد غذای تر باید بگوییم که غذای تر بسیار مقوی و کامل برای سگ است و نیازی به هیچ مکمل دیگر در کنار آن ها برای سگ نیست. هم چنین برخی از افراد بر این باور هستند که این نوع غذا ها برای سگ بسیار مناسب تر و بهتر از غذا های خشک می باشد.

پوچ سگ به شکل سوپ و یا کنسرو
این محصولات لذیذ همان طور که از اسمشان مشخص است، غذا های تر و  آبکی هستند که در اکثر مواقع به صورت کنسرو و در برخی از موارد به شکل سوپ برای سگ به فروش می رسند. در حالت کلی باید عنوان کرد که بافت پوچ سگ به بافت طبیعی بسیار نزدیک می باشد و به طور معمول از انواع گوشت‌ ها به اضافه سبزیجات و خیلی از موارد دیگر تهیه می شوند و هم چنین فوق‌ العاده خوش خوراک و لذیذ هستند.

غذا ها به دو صورت قوطی و بسته بندی


غذا های تر در اکثر مواقع به دو صورت قوطی و بسته بندی پوچ یا همان کیسه ای موجود می باشند. در مورد بسته بندی قوطی باید بگوییم که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و هم چنین برای یک یا دو وعده غذایی سگ کافی می باشد. غذا هایی قوطی یکی از غذا هایی است که اکثر سگ ها عاشقشان هستند و دلیل آن نیز بافت و طعمی است که دارند. البته این را هم باید افزود که یکی از دلایل دیگری که سگ ها این مدل غذا هایی که تر هستند را دوست دارند، به دلیل بوی مطلوبشان می باشد. همان طور که می دانید، سگ ها حس بویایی بسیار قوی دارند و اگر غذای آن ها بوی مطلوب و خوبی ندهد ممکن است که آن را نخورند. به همین دلیل اکثر افراد برای این حیوانات دوست داشتنی غذای تر تهیه می کنند.


استفاده پوچ سگ به عنوان تشویقی و میان وعده


در مورد پوچ سگ باید بگوییم که به طور معمول و نسبت به قوطی حجم خیلی کمی دارند و هم چنین آبکی تر هستند، به طوری که گاهی به آن ها سوپ نیز گفته می شود. تشویقی سگ . این نکته را در مورد پوچ بهتر است که بدانید، پوچ به دلیل حجم کمی که دارند، در اکثر مواقع مناسب توله سگ ها هستند و یا این که فرد می تواند به عنوان یک تشویقی به سگ خود بدهد. هم چنین اگر می خواهید از پوچ به عنوان غذا برای سگ خود استفاده کنید، بهتر است که در کنار آن غذای خشک نیز بگذارید تا یک غذای کافی و مناسب برای سگ شما باشد. هم چنین به عنوان یک میان وعده لذیذ و خوشمزه پوچ را تهیه کنید و به سگ خود بدهید. برای تهیه پوچ می توانید به راحتی از سایت هپی پت آن را سفارش دهید. برای بررسی لیست قیمت ها استفاده از اپلیکیشن و اینستاگرام هپی پت به شدت توصیه می شود.


انواع پوچ سگ
پوچ سگ همانند خیلی از محصولات غذایی دیگر در طعم ها و هم چنین انواع مختلفی است که شما با توجه به ذائقه، نژاد و سن سگ خود می توانید یکی از آن ها را برای او تهیه کنید. ما در این قسمت برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد، اما برای اطلاع از سایر انواع آن می توانید با شماره ای که در سایت هپی پت قرار داده شده است، تماس بگیرید، مشاوران ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

پوچ مرغ
در مورد پوچ با طعم مرغ باید بگوییم که 100 درصد از مرغ تشکیل شده است، هم چنین تمام مواد مغذی که بدن سگ به آن ها نیاز دارد را در خود دارد. باید بگوییم که در آن پروتئین و ویتامین های ضروری و لازم که بدن سگ به آن ها نیاز دارد نیز وجود دارد. نکته مهم درباره آن که بهتر است بدانید، این است که به دلیل بسته بندی که دارد، بدون هوا و بدون مواد نگهدارنده مصنوعی می باشد که این یک مزیت بسیار خوب است.


پوچ حاوی گوشت گوساله و سبزیجات
در مورد پوچ با طعم گوشت گوساله و سبزیجات باید بگوییم که 100 درصد از گوشت تهیه شده است. در آن گوشت به صورت میکس شده می باشد و انواع ویتامین ها را در خود دارد. بسیار خوشمزه و لذیذ است و بافت بسیار نرمی دارد، این محصول مناسب تمام نژاد های سگ می باشد. هم چنین در این محصول نیز هیچ گونه مواد رنگی و یا مواد نگهدارنده ای استفاده نشده است.


پوچ سگ با گوشت اردک

در مورد پوچ با طعم گوشت اردک باید بگوییم که 100 درصد از گوشت اردک تهیه شده است. در مورد این محصول هیجان انگیز باید بگوییم که از تکه های لذیذ در سس گوشت اردک تهیه شده است و کلیه مواد مغذی که سگ به آن ها نیاز دارد را در خود دارد. هم چنین در این محصول ویتامین های E، D3 و B1 وجود دارد. در این محصول نیز هیچ گونه مواد رنگی و مواد نگهدارنده ای استفاده نشده است.


جدول اطلاعات
اگر در مورد ترکیبات پوچ سگ سوالات زیاد دارید قبل از هر کاری توصیه می کنیم به جدول زیر توجه داشته باشید:

نام محصول
پوچ سگ
کشور سازنده
فرانسه
وزن محصول
از 1 تا 10 کیلوگرم
برترین مدل های محصول
با توجه به سن و نیاز سگ متفاوت است.
ترکیبات محصول
پروتئین و فیبر، چربی های مفید و خاکستر 
طعم های پوچ سگ
پوچ سگ طعم های بسیار زیادی مانند سایر غذا های آماده دارد، که افراد باید با توجه به سگ خود و هم چنین ذائقه او می توانند یک طعم را انتخاب و تهیه کند. البته ناگفته نماند که اکثر طعم های پوچ سگ بسیار هیجان انگیز و فوق العاده می باشد.

پوچ ها مزیت های زیادی نیز دارند که شامل: حاوی مواد افزودنی نیستند، از رنگ و طعم‌ دهنده‌ های مصنوعی در آن ها استفاده نشده است، مقدار بسیار کمتری کربوهیدرات دارد و پروتئین بیشتری دارد که برای بدن سگ لازم است، بسیار لذیذ و خوش ‌خوراک، برای سگ ‌های مسن و سگ ‌هایی که دندان ندارند گزینه مناسبی است، حاوی آب می باشد و برخی از موارد دیگر است.

 

ترکیبات پوچ سگ

 

این نکته را به یاد داشته باشید که ترکیبات و هم چنین کیفیت پوچ سگ بسیار مهم است. در حالت کلی ترکیبات آن باید به گونه ای باشد که شامل: به اندازه کافی کربوهیدراتی که در برنج، سیب زمینی، نان و عسل است، موجود باشد، پروتئین هایی که در جگر، ماهی، کله پاچه، شیر دان، سنگدان، گوشت، مرغ و حتی حبوبات مانند عدس، نخود، لوبیا و لپه است، وجود داشته باشد. ویتامین هایی که در میوه ها و سبزیجات تازه و یا پخته همانند کدو، شلغم، سیب، خیار، هویج، کرفس، اسفناج، تره، سیب است، وجود داشته باشد. مواد معدنی که در لبنیات مانند شیر کم چرب و پنیر، ماست کم چرب شیرین است، وجود داشته باشد. البته این نکته را در نظر بگیرید که تمام این گروه های غذایی که گفته شده اندازه و مقدار آن باید نسبت به سن، نژاد، وضعیت جسمی، شرایط محیطی زندگی سگ تعیین شود، به همین دلیل باید نوعی را انتخاب کنید که متناسب با سگ شما است. افراد برای این که در این زمینه بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند و هم چنین عکس پوچ سگ را مشاهده کنند، می توانند به سایت هپی پت مراجعه کنند.


برترین پوچ سگ
این که بخواهیم بگوییم برترین غذای پوچ سگ کدام است، باید در نظر گرفت که زمانی می توان گفت که یک نوع از بقیه برتر و بهتر است که در آن Absurd نسبت به بدن سگ تمام مواد مغذی و هم چنین مقوی وجود داشته باشد. هم چنین طعم خوبی بدهد و خوش خوراک باشد و بوی مطلوبی نیز بدهد و خوردن آن برای سگ راحت باشد به گونه ای که بافت نرمی داشته باشد. آن زمان با توجه به موارد گفته شده، آن محصول برترین Absurd dog خواهد بود.

نکات مهمAbsurd dog
از نکات مهم که باید در مورد Absurd dog باید بدانید، شامل: حتما در خرید آن به تاریخ تولید و انقضاء دقتکنید، زمانی که هنوز باز نشده است نیازی نیست در یخچال نگهداری شود اما بعد از باز شدن باید استفاده شود و بقیه آن اگر اضافه آمد در یخچال بگذارید، اگر می خواهید باقی مانده غذا را برای زمان طولانی‌ تر نگهداری کنید می ‌توانید غذا را فریز کنید، در هنگام خرید آن را مطابق با نژاد و سن سگ خود خریداری کنید و برخی از موارد دیگر می باشد. هم چنین افراد برای این که بتوانند خرید راحتی داشته باشند، می توانند به سایت خرید پوچ سگ مراجعه کنند و محصول خود را سفارش دهند. جالب است که بدانید گل یا پوچ با سگ جمله ای است که برخی از برند ها برای تبلیغات از آن برای محصولات پوچ خود استفاده می کند.


پوچ سگ رویال کنین
رویال کنین یکی از بهترین برند های غذا است که پوچ را نیز تولید می کند، هم چنین در ایران بسیار رایج شده و محبوبیت زیادی بین کسانی که پت دارند، رسیده است. غذای پوچ توله سگ نژاد کوچک رویال کنین یکی از انواع بسیار پر طرفدار است که در مورد آن می توان گفت که هضم و جذب بسیار آسان و راحتی دارد، باعث سلامت دستگاه گوارش، انرژی مورد نیاز توله سگ ها را در طول روز تامین می کند، دارای مواد مغذی است و در نهایت برای توله سگ ها یک غذای کامل می باشد.

غذای پوچ سگ بالغ نژاد کوچک رویال کنین یکی دیگر از محصولات غذایی بسیار محبوب است. در این باره باید بگوییم که این محصول نیاز های غذایی سگ هایی که نژاد کوچک هستند را به طور کامل رفع می کند، هضم آن آسان و راحت است، بسیار مغذی می باشد، به داشتن وزن ایده آل سگ کمک شایانی می کند و هم چنین برای سلامت دستگاه گوارش سگ بسیار عالی است.


سوالات متداول درباره پوچ سگ


آیا افراد می توانند از پوچ سگ به عنوان یک غذای کامل برای سگ خود استفاده کنند؟در این باره باید بگوییم که پوچ حجم کمی دارد و در اکثر مواقع مناسب توله سگ ها می باشد. اما افرادی که می خواهند از آن به عنوان غذا برای سگ خود استفاده کنند، می توانند در کنار آن غذای دیگر مانند غذای خشک را نیز برای سگ خود قرار دهند، به این گونه می توانند به عنوان غذا به حیوان خود بدهند. هم چنین پوچ برای سگ هایی که نژاد کوچک هستند، یک غذای کامل به شمار می رود.
پوچ سگ چه مزیت هایی دارد؟در مورد مزیت هایی که دارد می توان به مواردی که شامل: بسیار لذیذ و خوش ‌خوراک است، برای سگ ‌های مسن و سگ ‌هایی که دندان ندارند گزینه خوب و مناسبی است، حاوی مواد افزودنی نیستند، حاوی آب کافی می باشد، از رنگ و طعم‌ دهنده‌ های مصنوعی در آن ها استفاده نشده است، مقدار بسیار کمتری کربوهیدرات دارند و پروتئین بیشتری دارند که برای بدن سگ لازم است و برخی از موارد دیگر می باشد.
چه مواردی باعث می شود که یک پوچ سگ از بقیه انواع بهتر باشد؟موقعی یک نوع از بقیه بهتر و برتر است که در آن پوچ با توجه به بدن سگ تمام مواد مغذی و هم چنین مقوی وجود داشته باشد. طعم خوبی بدهد و خوش خوراک باشد و هم چنین بوی مطلوبی نیز بدهد و خوردن آن برای حیوان راحت باشد به گونه ای که بافت نرم داشته باشد. آن زمان و با توجه به موارد گفته شده، آن محصول برترین پوچ خواهد بود.
در اکثر مواقع ترکیبات پوچ سگ شامل چه گروه های غذایی می باشد؟ترکیبات پوچ سگ شامل گروه های غذایی می باشد که در آن ها: کربوهیدراتی که در برنج، سیب زمینی، نان است موجود باشد، پروتئین هایی که در گوشت، مرغ، جگر، ماهی، کله پاچه و حتی حبوبات مانند نخود و لوبیا است، وجود داشته باشد. ویتامین هایی که در سبزیجات و میوه ها تازه و یا پخته مانند کدو، شلغم، سیب، خیار، هویج وجود داشته باشد. مواد معدنی که در لبنیات مثل شیر کم چرب و پنیر، ماست کم چرب شیرین می باشد، وجود داشته باشد.  منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.